Wat is de levertijd?
Bestellingen op werkdagen voor 15:15uur geplaatst worden de volgende werkdag geleverd.
Bij een afwijkende levertijd staat dit vermeld bij het product.
Supply Mij levert uitsluitend op werkdagen.
Er mist een product bij mijn bestelling?
Als het product niet op voorraad was tijdens de bestelling zullen wij het artikel zo snel mogelijk naleveren.
Op de pakbon zal u dan ook zien dat er producten op nalevering staan.
Staat het product wel op de pakbon, maar zit het niet in de doos laat het ons dan op de dag dat het pakket geleverd is weten.
Wij zullen het dan kijken of product nog onderweg is of dat wij het product kosteloos naleveren.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen worden gratis geleverd vanaf € 99,- excl. btw. onder dat bedrag hanteren wij verzendkkosten van € 5,95 excl. btw.
Mijn pakket is geleverd, maar het product is beschadigd wat nu?
Meld het meteen bij ons via de mail, voeg bij de mail ook foto's toe van de schade.
Wij zullen dan contact met u opnemen hoe het verder op te lossen.
Let op: Beschadigde producten kunnen alleen gemeld worden binnen 24uur na levering.
Kan ik zien of mijn pakket verzonden is?
Ja, dit kunt u zien als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten een pakbon waarop de producten staan die u heeft besteld.
Onder op pakbon staan de track & trace codes waar mee kunt zien wanneer u pakket afgeleverd gaat worden.
Met welke vervoeder worden de pakketen geleverd?
Wij werken samen met meerdere leveranciers en dus ook met meerdere vervoeders, op u pakbon kunt u aan de hand van u track& trace code zien met wie het pakket geleverd gaat worden.
Kan mijn bestelling ook op een andere dag/adres laten bezorgen?
Ja dit is mogelijk u kunt tijdens het afronden van de bestelling aangeven bij opmerkingen.
Oeps de bestelling al doorgezet laat het ons zo snel mogelijk per mail of telefoon weten dan kijken wij of het nog aan te passen is.