Na het ontvangen van de bestelling kan het natuurlijk altijd zo zijn:
- dat een product niet bevalt
- verkeerd besteld is 
- defect is 
- transportschade heeft -> binnen 24uur na aflevering melden via telefoon of mail!
- een verkeerd aantal geleverd is 
- of een andere reden 

Mag het product dan retour? Een product mag ten alle tijden retour mits het aan de volgende voldoet:
- het wordt binnen 14 dagen na dag van levering aan ons gemeld
- het product zit nog in de originele verpakking en is ongebruikt
- het product valt niet onder; wat per meter verkocht wordt, verzegelde producten waar de verzegeling van is verbroken, lampen, planten, software.
- het product speciaal voor u is besteld, wij zullen van te voren aangeven dat het een bestelling is zonder recht van retour

Retourkosten:
Wij hanteren retourkosten van 10% met een minimum van € 5,- excl. btw. per artikel. 
De kosten zullen worden gecrediteerd zodra wij het product retour hebben ontvangen. 

Zelf retour sturen?:
Nadat u bij ons een melding heeft gedaan via de mail of telefoon zullen wij laten weten of de producten door ons zelf opgehaald zullen worden of door DHL.
In het geval dat wij aangeven dat het met DHL opgehaald zal gaan worden dan de producten verpakken in een omdoos en dichtplakken er hoeft geen etiket op die heeft de chauffeur van DHL.

Nog vragen of een retour/defect melden neem contact met ons op: 

Retourneren

Vul hieronder het nummer van de order in

Vul hieronder uw bedrijfsnaam in

Vul hieronder de naam van de contactpersoon in

Vul hieronder het directe telefoonnummer van de contactpersoon in

Geef hieronder eventueel een extra omschrijving van uw klacht op

Let op! indien u melding maakt van een defect is dit een verplicht veld, zonder omschrijving van het defect kunnen wij deze niet in behandeling nemen

Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
Artikelnummer  
captcha
Vul hieronder de bovenstaande code in
Klik hier om een nieuwe code te genereren